czwartek, 10 grudnia 2015

Zestaw świąteczny

W przeciwieństwie do mnie, moje dziecko zazwyczaj nie miewa problemów z ubieraniem się. Dbają o nią babcie, moja siostra i ja. Zazwyczaj wybieram dla niej spodnie, getry, a bardzo rzadko sukienki. Kiedy kupowałam koleje spodnie, zorientowałam się, że w jej szafie zwyczajnie nie ma sukienek w obecnym rozmiarze. Choćby najzwyklejszej bawełnianej. Nic! Na szczęście podświadomość mojej Mamy zadziałała bez zarzutu i tym sposobem Blanka zyskała piękną zimową sukienkę <3 Dzięki uroczym dodatkom mamy już zestaw świąteczny. 


























Sukienka - Coccodrillo  
Opaska - UL&Ka
Buty - H&M
Pompon - Miss Pompon

Aha! Dzisiaj ostatni dzień rabatu u UL&Ka. Chętnym przypominam, że hasło upoważniające do zniżki -10 to: odblankinaswieta <3

Miłego dnia!
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz